Vytvořit skutečně dobrý web, ale není úplně snadné. Fungující webové stránky musí dodržovat pár elementárních pravidel. Počínaje správným umístěním ovládacích prvků, přes vhodné texty, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Myslet si, že poprosíte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal internetové stránky, snad už nikdo nemůže. Oslovte raději
profesionální tvůrce www stránek, ti určitě sledují moderní postupy a potřeby svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která vše zařídí, zkuste se v pohodě oslovit konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Však právě už se stalo jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom objevit, že google klade zejména maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství provozovatelů
internetových stránek investují velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je skutečně správné, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě
skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto
tvorbu www stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.